Invazia Popilor Spaţiali

Atenţie: joculeţul e în curs de dezvoltare.

Update 12 noiembrie 2011: acum avem şi high scores!

Anul este 2411 şi ţara e în plină tranziţie. De-a lungul secolelor, biserica a acumulat o asemenea avere încât fiecare comună are mitropolia ei iar cei peste o sută de mii de preoţi sunt, fiecare, în top 300. Nup, nici eu nu ştiu cum. E viitorul, ce pula mea.

În urmă cu câteva ceasuri, patriarhul Gigiil al II-lea de Pipera a făcut o dezvăluire cutremurătoare:

În cadrul programului său de catehizare a galaxiei, biserica ortodoxă intenţionează să construiască, între Pământ şi Lună, Catedrala Mântuirii Spaţiului Cosmic.

Odată completată, o construcţie atât de masivă ar destabiliza orbita planetei, cu consecinţe fatale pentru întreaga civilizaţie umană, avertizează numeroşi savanţi. Autorităţile bisericeşti au respins aceste afirmaţii ca fiind “minciuni rău-voitoare ale masonilor marţieni” dar tu ştii mai bine, că eşti Mîţa cu î din i, ofiţer al Fiscului Interplanetar!

Ai în dotare cea mai recentă invenţie în materie de fiscalitate, Taxerul, ale cărui proiectile futuriste din socialismiu îmbogăţit (un element rar şi periculos) impozitează orice materie cu care intră în contact. În mod normal n-ai recurge la asemenea metode…

Scopul tău e să recuperezi cât mai mulţi euroi cosmici din mâinile lacome ale Popilor Spaţiali, înainte de a-ţi pierde cele 9 vieţi şi a fi convertit.

Sus: accelerezi, jos: dai înapoi, stânga-dreapta: coteşti. Gândeşte-te că conduci o maşină. Cu Space tragi cu taxerul, fii insistent!


Joacă IPS într-o fereastră nouă şi curată.

  1. Prietene, mă confuzează rău de tot controlul în spațiu. Fă și o variantă gen spore.

        Meritoriu la 12 Noiembrie 2011

  2. N-am jucat niciodată spore. Controlul în spaţiu e făcut să fie frustrant, că e în spaţiu. N-ai fost niciodată în spaţiu? Îţ’ zic eu, aşa e.

        Vasile la 12 Noiembrie 2011

  3. Ce dificil e controlul. Abia am ajuns la 1500 de euro :)

    Din cate lovituri moare un preot?

        DumneZERO (@dumnezero) la 12 Noiembrie 2011

  4. Din 3 lovituri!

        Vasile la 12 Noiembrie 2011

  5. pai sa faci un highscore table, fa bine :D chiar jucabil.

        bogdan o. la 12 Noiembrie 2011

  6. mai pune si cate un big boss (patriarh), fa-i pe aia mai mici sa moara din mai putine lovituri, baga niste bonusuri (carti pe care sa le colectezi: originea speciilor, the gospel of FSM, constitutia romaniei spatiale, manualul de logica de-a XI-a… astea sa iti dea vieti nu bani, ca nu suntem deontologi).
    beta tester, out

        bogdan o. la 12 Noiembrie 2011

  7. Mă gîndeam să-l fac să fie şi mai clonă-de-Asteroids: cînd taxezi un popă, să se desfacă în doi îngeraşi pe care să-i taxezi mai departe.

    La high scores lucrez negreşit!

        Vasile la 12 Noiembrie 2011

  8. aaaaaaaaaw.
    dar pentru asta ai nevoie de o nava mai mica, altfel se face pe ecran o varza imensa si nu mai vezi nimic. daca tot vrei asteroids, sa se desprinda din ei si moaste din cand in cand :D astea sa ramana pe ecran cate cinci secunde si sa le poti colecta pentru euroi.

        bogdan o. la 12 Noiembrie 2011

  9. Toate sugestiile acestea s-au notat şi vor fi pomenite în cadrul următoarelor slujbe de upgrade.

        Vasile la 12 Noiembrie 2011

  10. inca ceva – un buton de pauza. altfel, sorta not safe for work

        bogdan o. la 12 Noiembrie 2011

  11. upgrade! woo!

        DumneZERO (@dumnezero) la 12 Noiembrie 2011

  12. Cît de curînd, hiscores şi pauză. Restul mai încolo.

        Vasile la 12 Noiembrie 2011

  13. Pînă una alta iată hiscores, că am lucrat la ele ceva azi-noapte.

        Vasile la 12 Noiembrie 2011

  14. ar ajuta daca as putea tine apasat butonul [space] pentru a trage, in loc sa apas de 5 ori pe secunda

        DumneZERO (@dumnezero) la 12 Noiembrie 2011

  15. Aaa!

    Buciuman, de cate ore joci?

        DumneZERO (@dumnezero) la 12 Noiembrie 2011

  16. Vroiam să sugerez inițial că Buciuman ar fi găsit un exploit, dar apoi mi-am amintit că Utopicul Vasile n-ar lăsa așa ceva să se întâmple.

        Alin la 12 Noiembrie 2011

  17. Eh, nu că m-aş pricepe eu să împiedic acest lucru, dar Buciuman e băiat bun şi nu umblă cu fofîrlica

        Vasile la 12 Noiembrie 2011

  18. N-am gasit un exploit ci un mod de joc in care pot sa ma apar mai eficient de popi. Daca imi scapa mana de pe sageti tot ma mai loveste cate unul.

    Asa am facut si noul highscore, insa m-au lovit in final 2 deodata.

        Buciuman la 12 Noiembrie 2011

  19. Da ce, îs sfinţi să le zboare moaştele când crapă?

        ggl la 12 Noiembrie 2011

  20. 34000 scor? Vasile?

    O.o :herpderp:

        DumneZERO (@dumnezero) la 13 Noiembrie 2011

  21. Mai, mie mi se misca cam greu..ce ai folosit ca sa faci jocul?
    Altceva decat HTML si Javascript?

        mary la 13 Noiembrie 2011

  22. @mary poate ai un browser mai vechi. Şi mie mi se mişcă greu pe Firefox 3 în schimb merge brici pe ultimul Opera şi pe Firefox 8.

    Deh, HTML5 e o treabă destul de nouă.

        Vasile la 14 Noiembrie 2011

  23. @Dumnezero ăla nu-s eu, e probabil expertul Buciuman cu alt nume. Eu nu am avut răbdare să trec de 4000.

        Vasile la 14 Noiembrie 2011

  24. stii de ce te intrebam? pentru ca daca era facut exclusiv cu javascript si html vroiam sa te rog sa-mi trimiti sursele, sa ma inspir pentru un proiect, daca nu te deranja pe tine, si daca nu ma depasea pe mine, care abia acum 2 luni am inceput…
    ti-am lasat adresa de mail pentru detalii ca sa nu-ti umplu aici de comentarii…

        mary la 14 Noiembrie 2011

  25. defapt ma depaseste sigur, ca ai folosit jquery si altele, arata prea frumos…
    oricum misto jocul, dar de popi scap ca de muzica lui Justin Bieber, ii ignor, nu exista in lumea mea…
    poti sa stergi comentariul anterior ca e offtopic deja…

        mary la 14 Noiembrie 2011

  26. Păi de ce scrie acolo euroi dacă tragi cu dolărei? țî țî țî.

        NumeleMeu[...] la 14 Noiembrie 2011

  27. Dolărelul e cît de cît simetric pe axa verticală şi arăta mai bine ca proiectil!

        Vasile la 14 Noiembrie 2011

  28. €€€€€€€€€€€

        NumeleMeuPrescurtatCăAșaVreaVasile la 14 Noiembrie 2011

  29. @Numelemeu cînd am desenat prima oară tot căcatul mi se părea că să tragi cu chestii mai mult late decît lungi arată destul de naşpa, da’ acum că vizualizez chestia…

    Cred că o să fac un sistem de powerups, să tragi cu mai multe feluri de valute, fiecare cu particularităţile ei.

        Vasile la 14 Noiembrie 2011

  30. Foarte foarte tare. Părerea mea e să nu se poată roti pe loc, ar deveni prea simplu.

        NumeleMeuPrescurtatCăAșaVreaVasile la 14 Noiembrie 2011

  31. Asta în nici un caz. Ba chiar mă gîndeam să mai scot din deceleraţie, în spaţiu nu există aşa ceva.

        Vasile la 14 Noiembrie 2011

  32. Asta îmi aduce aminte de bananele din Tyrion în loc de sonic waves (niște paranteze verzi).

        NumeleMeuPrescurtatCăAșaVreaVasile la 14 Noiembrie 2011

  33. *Tyrian, pardon

        NumeleMeuPrescurtatCăAșaVreaVasile la 14 Noiembrie 2011

  34. Mamă ce mişto arme aveai în Tyrian.

        Vasile la 14 Noiembrie 2011

  35. Ăla chiar era un joc complet. Poveste, umor, un sistem bun de recompense… Te agăţa bine. Şi pana mea cît era de dinamic http://www.youtube.com/watch?v=8AxTp0rNuaw

        Vasile la 14 Noiembrie 2011

  36. Dacă te ții de IPS, poate ieși un joc chiar foarte mișto, te susțin.
    O altă idee ar fi să implementezi și ‘supapa toxică’ prezentată în #219, de exemplu dacă ai powerup 3 jalapenos, dai cu norul verde în jur și e un fel de scut sau ceva similar.

        NumeleMeuPrescurtatCăAșaVreaVasile la 15 Noiembrie 2011

  37. În uichend, cînd am timp să şurubăresc la el, voi ţine cont de toate aceste sugestii dragă domnule.

        Vasile la 15 Noiembrie 2011

  38. Apreciez foarte mult și îți urez succes. Timpul este o problemă, știu, că al naibii tot fuge ca un infractor din fața fractorilor.

        NumeleMeuPrescurtatCăAșaVreaVasile la 15 Noiembrie 2011

  39. Scirra cu export HTML5?

        krossfire la 16 Noiembrie 2011

  40. Exact!

        Vasile la 16 Noiembrie 2011